luni, 1 martie 2010

mi e dor de nana de doi ani

nana, ai implinit ieri cei trei ani de poveste.
te ai schimbat de la 2 la 3, ai crescut, fata ta minunata si a schimbat un pic expresia, corpul tau mai sigur acum, dar in aceeasi miscare continua de copil activ, hiperkinetic.
incerc o nostalgie pentru copilul mic, de 2 ani, care ai fost. mi e dor de fetita mea mica, de puiul care a reusit sa vorbeasca atatea, sa faca glume, sa inventeze jocuri cu monstri, cu mingea, cu animalele si cartile preferate, cu lego, cu puzzle, de mica inotatoare care canta fericita vine melcul suparat in timp ce se balacea cu orele n piscina.
mi e dor si de nana de un an, de tine la sase luni, la doua, la una, la doua zile si de tine inainte de nastere. as vrea sa putem sa materializam avataruri ale momentelor bune din viata. sa te am pe tine la toate varstele tale.
acum sint mandra de fetita de 3 ani in continua dezvoltare, care uimeste si umple de satisfactie inimi iubitoare, de parinti. si te astept pe drumul de la 3 la 4, sa cresti in anul asta, facand lucruri noi, nemaiputute de tine pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu