joi, 18 iunie 2009

m am nascut la miezul noptii

ceasul meu mergea bine, era potrivit perfect si nu am niciun dubiu. de unde mi a venit gandul, sa ridic bratul stang deasupra ochilor, sa verific ceasul, sa ma conving ca este miezul noptii, asa cum intuitiv simtisem atunci cand s a nascut, nu stiu. nu cred in zodii si horoscop, nu ma incred in numerologia data de ora, ziua si anul nasterii. le resping ca pe aproape orice n a fost demonstrat empiric, si totusi am vrut sa stiu, pendulare intre materialism si fatalitate, circumspectie, mai bine sa ma asigur. intr o clipa am vazut ceasul frumos aliniat la ora 12, am gandit ca este in noaptea de 27 spre 28 februarie, m am intrebat in ce zi s a nascut de fapt copilul meu. a venit intrebarea medicului, delia, cum o trecem, pe 27 sau 28, cum vrei? am zis soptit, s a nascut la miezul noptii. da, cum vrei, 27 sau 28? nu stiu...hai 28, ca e frumos, vrei? am calculat repede, 28, e ultima zi, si eu sint nascuta intr o ultima zi de an, de luna. 27, 27022007, un numar ordonat, cu oarecare simetrie. si am soptit da, e ok. pe 28 adica.
mult timp am simtit ca, copilul meu e nascut pe 27. acum serbez pe 28 ziua ei. dar daca ma intrebi cand s a nascut nora, cu mai mult interes decat o simpla intrebare de curtoazie, am sa ezit si am sa ti raspund: la miezul noptii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu